KirstenJelle@Australië - Reisverslagen van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu KirstenJelle@Australië - Reisverslagen van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu

KirstenJelle@Australië

3 november zullen wij richting Australië vliegen, daar verblijven wij eerst een week in Sydney, dit is een georganiseerde week vanuit de organisatie.
In de maand december zullen wij David en Sommer bezoeken in Tasmanië , Vriend van Jelle die daar inmiddels woont en een eigen bedrijfje gevestigd heeft.
Januari gaan wij Nieuw-Zeeland verkennen.
En de rest van de tijd gaan wij Australië verkennen, en hoe of wat dat zien we daar wel!

25 Juli 2016

Nu we er toch zijn!

10 Juli 2016

De winter is nu af en toe wel echt merkbaar!

18 Juni 2016

Fraser Island

03 Juni 2016

Fred & Coby op stap

Cairns Tablelands en the Great Barrier Reef
Kirsten

3 november is het zover dan gaat ons avontuur beginnen. Samen met mijn vriend gaan wij Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië verkennen. Hier zal ik zo af en toe eens een verslagje en wat foto's op zetten van wat wij allemaal beleven zodat het thuisfront een beetje mee kan genieten.