Even groot nieuws tussendoor! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu Even groot nieuws tussendoor! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu

Even groot nieuws tussendoor!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hier in Nieuw Zeeland 25 januari, werd ik om twintig over zeven wakker, en had geen bereik tot een uurtje of 1. Hele dag op telefoon gekeken, en jahoor opeens een berichtje gemiste oproep van mijn zus....
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!( op de 24ste januari dus)
Heel raar om nu aan de andere kant van de wereld te zijn, maar die tijd haal ik nog wel in met die knapperd van een Thijmen!

Gefeliciteerd Edo & Rianda met jullie knappe ventje!

Thijmen Fedde,

Daar ben je dan opeens klein wonder,
zo teder, lief, knap en bijzonder.
Helaas zal ik nog even moeten wachten om jou in het echt te ontmoeten,
Maar gelukkig krijg ik veel foto's van jou en is er Skype om jou te groeten
Je mag trots zijn op die twee toppers van ouders van jou,
en deze tante zal er ook zijn gauw

Dikke kus van je onwijs trotse Tante!

( trots op je sis! )

Heb genoten van een uurtje skypen, jullie mannetje heerlijk kunnen bekijken en horen, tot de volgende foto's en Skype momentjes

Dikke kus uit Nieuw Zeeland

  • 26 Januari 2016 - 22:36

    Elly:

    Gefeliciteerd tante.

  • 27 Januari 2016 - 12:04

    Rianda:

    Lief!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

3 november is het zover dan gaat ons avontuur beginnen. Samen met mijn vriend gaan wij Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië verkennen. Hier zal ik zo af en toe eens een verslagje en wat foto's op zetten van wat wij allemaal beleven zodat het thuisfront een beetje mee kan genieten.

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 10586

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Augustus 2016

KirstenJelle@Australië

Landen bezocht: