Laatste dagje in Tasmanie - Reisverslag uit Shearwater, Australië van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Tasmanie - Reisverslag uit Shearwater, Australië van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Tasmanie

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 Januari 2016 | Australië, Shearwater

En toen waren opeens de 6 weken al voorbij! De weken zijn omgevlogen, en voelt raar om weg te gaan, maar aan de andere kant ook weer lekker. klaar voor de volgende avonturen!
Waren hier heerlijk thuis bij David en Sommer, en hebben een onwijs gezellige tijd gehad met ze, en andere vrienden.
Leuk om nu te weten hoe hun leven, en te weten wat hun zaakje precies inhoudt.

Voor de werkweek zijn Jelle en ik er nog even op uit geweest, naar de Wineglass Bay, ook weer onwijs mooi! De heenweg ging prima, dat was zowat allemaal omhoog, maar naar beneden lopen dat willen mijn knieen niet,... ( iemand nog goeie knieën te leen..??)
Afgelopen week vooral gewerkt, en Jelle voornamelijk geschuurd en geschilderd, waar ik soms na het werk nog even mee heb geholpen. s 'avonds vaak even tafeltennis spelen ( toch beetje het camping gevoel erin houden) en even zwemmen, of gezellig zitten rond de vuurpot of lekker uiteten. We zijn een keer wezen uiteten samen met de ouders van Sommer, en nog een keer met zijn viertjes om de afgelopen zes weken soort en van met af te sluiten haha.
afgelopen zaterdag gingen we nog even met zijn allen naar de zee om te zwemmen, en zagen langs de weg een onwijs gave campervan staan.... Toch maar even bellen voor een testritje... wat als gevolg heeft dat wij gewoon een campervan hebben gekocht!
De bedoeling is dat ik na nieuw zeeland terugvlieg naar tasmanie om hem op te halen en met de boot naar Melbourne te brengen, om daarna onze reis te vervolgen. Wanneer we weer naar Nederland gaan, kopen David en Sommer de Campervan van ons over.

Vandaag nog gewerkt en Jelle is het laatste stukje aan het verven , en nu bezig met de laatste dingen regelen voordat we straks vertrekken naar het vliegtuig richting Sydney, om vervolgens morgen te vertrekken naar Nieuw Zeeland!! Zin in! Staan onwijs veel leuke en mooie dingen op de planning maar dat horen/lezen jullie de volgende keer wel weer.

voor degene waar we het nog niet tegen gezegd hebben!
Happy new Year

dikke kus X

• 18 Januari 2016 - 18:34

Jetske:

Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen.
    Jullie genieten volop!
    Nu Tasmanië. ...veel plezier ook daar.
    Liefs en knuffel Jetske en Marijke

Kirsten

3 november is het zover dan gaat ons avontuur beginnen. Samen met mijn vriend gaan wij Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië verkennen. Hier zal ik zo af en toe eens een verslagje en wat foto's op zetten van wat wij allemaal beleven zodat het thuisfront een beetje mee kan genieten.

Actief sinds 29 Sept. 2015