En toen begon het echt! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu En toen begon het echt! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu

En toen begon het echt!

Door: kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 November 2015 | Australië, Collaroy

Een drukke week achter de rug gehad, maar ook een onwijs gezellige week! En daar stonden opeens de rugzakken klaar om te gaan, en werden wij beide opgehaald door onze ouders om naar Schiphol te gaan, Jelle bij zijn ouders en mats, en ik door mijn ouders. We zien elkaar op Schiphol wel weer, hier werden wij meteen verwelkomd door de crew van Hello Goodbye, maar ons verhaal was niet zoetsappig genoeg. Wel stonden opeens Edo en Rianda daar ook om ons in levende lijve uit te zwaaien, hoe leuk! Inchecken en dan nog even tijd om met ze allen een kopje koffie te doen, en dan was dan daar toch echt de tijd om afscheid te nemen.... Thuis hield ik het al niet droog bij het uitzwaaien van Julia en Melle, maar ook deze keer was het raak. Mama met onwijs lieve, en bemoedigende woorden, dikke zoenen en knuffels en een brief om te openen in het vliegtuig. En papa die dan zegt dat hij mij gaat missen, maar onwijs trots op mij is en onwijs jaloers , maar dat zijn meissie er maar een toptijd van moet gaan maken! Iedereen nog een dikke knuffel en dan snel weglopen.... ( o nee, ouders willen nog graag een foto, wat blijkbaar niet voor het jankgebeuren kon). nog zo lang mogelijk zwaaien totdat je elkaar echt niet meer ziet en dan is het na al die tijd ernaar uitijken opeens werkelijkheid

Een onwijs goede vlucht gehad! Alleen is dat vliegtuig eten niet echt je van het.... laatste negen uurtjes waren wat minder, veel turbulentie but... We've made it!

Bij aankomst meteen met de groep op de foto voor het Sydney Opera House en een mooie route gereden naar het hostel toe, erg mooi hier!Eerste dingen zijn inmiddels uitgelegd dezelfde dag en de eerste bbq is een feit! Australisch biertje erbij en andere backpackers met goeie verhalen over wat hun al beleefd hebben en eventuele tips, onwijs gaaf! we werden aanbevolen niet voor 10 uur naar bed te gaan, dat leek een hele opgave te worden, maar met al die verhalen en wat biertjes was het zomaar laat! Wij vermaken ons tot nu toe prima!

Vandaag een regeldagje gehad samen met de groep, met de bus en de ferry naar Sydney toe, alle zakelijke dingen afhandelen, en lekker lunchen in het park. Alvast gekeken wat eventuele opties zijn om een auto te kopen, en in dat soort dingen zijn wij beetje wegwijs gemaakt. Was een dag van aparte gebeurtenissen, meisje dat flauwviel in de bus voor onze neus, hele dag zon en dan opeens keiharde regen ( ja, niet in Nederland is dat zo) en vervolgens knalt de buschauffeur nog even op een auto

Morgen hopen op mooi weer want dan staan de blue mountains op de planning! straks eerst weer lekker te bed, want heb nog wat slaap in te halen

Toedels!

• 06 November 2015 - 10:57

Louis:

veel plezier daar!.
    ik heb nog connecties in sydney en 2 in de buurt van auckland in nieuw zeeland. Mocht je een local nodig hebben voor iets... let me know

gr,
    Louis

• 06 November 2015 - 11:08

Kirsten:

Dankje
    Connectie in Sydney is altijd handig! graag zelfs!

Groetjes Kirsten

• 06 November 2015 - 13:42

Elly:

We gaan jullie volgen hoor. Kom maar op met die prachtige verhalen en foto's. En maak ons allemaal jaloers. Dikke kus

Chris en Elly