Komt dan nu toch wel echt dichtbij! - Reisverslag uit Kolhorn, Nederland van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu Komt dan nu toch wel echt dichtbij! - Reisverslag uit Kolhorn, Nederland van Kirsten Jenema - WaarBenJij.nu

Komt dan nu toch wel echt dichtbij!

Door: kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Oktober 2015 | Nederland, Kolhorn

En dan ben je opeens bij de laatste week van vertrek, een week die al met al toch best snel vol zit met allerlei dingen. Maar gelukkig wel allemaal leuke dingen, want alles wat we moesten regelen voor vertrek is zo goed als geregeld ( of zijn we toch nog iets vergeten?? )
Een week met blijven checken wat we mee moeten nemen, en of we wel alles hebben en of het wel gaat passen. Want 7 kilo in je handbagage dat blijkt nog best lastig te zijn! en zo'n grote backpacktas lijkt wel groot, maar ik blijk heel goed te zijn om die tot het nokje aan toe vol te krijgen. Een week van momentjes dat het besef af en toe eens om de hoek komt kijken, dat we toch echt wel voor een best lange tijd weggaan. Momentjes dat je de spanning toch wel begint te voelen, maar ook dat het van binnen schreeuwt hoeveel zin we er in hebben.

17 november al een feest gegeven in Cafe kooijman, waar we gezellig van tevoren met pake/beppe/opa/oma hebben gegeten. Een envelop gekregen met de tekst: als jullie geld op is kunnen jullie hier een brood van kopen, en een envelop van pake en beppe om iets leuks mee te doen. Op het feest zelf ook vele " oprot premies " gekregen, een pakket tegen heimwee, pakket van de zaalvoetbalmeiden, en nog veel meer leuke, handige dingen. Allemaal bedankt! We gaan er wat leuks mee doen, en zullen dat uiteraard op de site vermelden.

Deze week nog vele leuke bezoekjes, eten met gezin Jenema, eten met Gezin Kooijman, met Ingrid naar Pake, Beppe balk, uiteten en bowlen met gebroeders Kooijman, feestje, nog even werken, bezoekje hier en daar. kortom teveel om op te noemen. Een spannende week, maar wij hebben er zin in! Kom maar op!

Dikke kus van ons

keep you posted!

p.s. : Ja, ook dit schrijven was weer een momentje van besef

  • 02 November 2015 - 15:10

    Ingrid Kok:

    Ja en dan is ook die laatste week bijna om!!!
    Morgen gaat jullie grote avontuur beginnen, maar uit ervaring weet ik dat het een super avontuur zal worden.
    Gister hebben wij afscheid genomen en ik moet zeggen dat viel best zwaar, daar gaat mijn tweeling zus naar de andere kant van de wereld, maar wat ben ik trots op jullie. Ik zal jullie enorm missen maar gelukkig hebben we internet. Ik hou jullie website in de gaten, want wil niks van deze fantastische reis missen.
    Lieve Kirsten en Jelle ik wens jullie alle goeds. Maak er wat moois van, en als jullie nog advies nodig hebben bel gerust al is het hier midden in de nacht.
    Een hele goeie reis en sterkte met afscheid nemen.

    Dikke kus je "zus"

  • 03 November 2015 - 14:25

    Ab:

    Hallo dochter,

    Wij zijn weer thuis. Jullie als het goed is voorlopig nog niet. Nog even de vluchtinfo bekend. 13.31 vlucht CI0066 vertrokken! Het is dus echt. Afscheid nemen is nooit leuk. Maar scheelt een stuk waarvoor. Gelukkig overheerst het gevoel dat ik het jullie van harte gun en het schitterend vind dat jullie deze reis ondernemen. Ik zal je bezoekjes missen, je hulp bij het klussen en het aanmoedigen bij het voetballen.
    Maar weet zeker dat het 10 TOP maanden worden!!
    Ben best wel een beetje jaloers.

    Veel liefs,
    Je vader

  • 03 November 2015 - 15:52

    Tryntsje Kok:

    Lieve Kirsten en Jelle,
    Lezend door de stukjes die jullie en Ingrid en je vader schreven denk ik weer even terug aan de tijd dat Ingrid voor een jaar naar Australië ging. Afscheid nemen is niet leuk maar wetend dat jullie zo,n mooie reis nu ook gaan maken is heel bijzonder. Genieten van alles wat er op jullie pad komt is wat ik jullie toe wens. Blijf stilletjes met jullie meereizen door de verhalen en foto,s die er vast komen. Lieverds alle Goeds en een dikke kus. X

  • 03 November 2015 - 16:48

    Jetske:

    Ja dan is het zover.... op reis naar Australie!!
    afscheid nemen van iedereen, en dat blijft lastig...ik zag jullie foto op facebook die Grytsje w.s. gemaakt heeft en tja ik was blij dat ik even alleen was, want de tranen rolden bij mij over de wangen....
    maar wat is het ook mooi dat jullie samen dit avontuur aangaan.
    We hopen dat jullie een hele goede reis hebben ...
    We wensen jullie heel veel mooie momenten en we zien uit naar jullie verslagen maar vooral ook foto's!
    Ga genieten!! pas goed op elkaar maar dat komt vast goed!
    dikke knuffel en tot schrijvens... liefs dikke tût fan Jetske en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

3 november is het zover dan gaat ons avontuur beginnen. Samen met mijn vriend gaan wij Australië, Nieuw-Zeeland en Tasmanië verkennen. Hier zal ik zo af en toe eens een verslagje en wat foto's op zetten van wat wij allemaal beleven zodat het thuisfront een beetje mee kan genieten.

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 10570

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Augustus 2016

KirstenJelle@Australië

Landen bezocht: